کاردستی با ظروف یکبار مصرف

با دقت در اطرافمون می بینیم که از وسایل ساده وحتی دور ریز می توان کاردستیهای جالبی برای کودک مان بسازیم .یکی از آن وسایل ظروف یکبار مصرف هست که می تونیم با کمی خلاقیت کودکمان را با آن سرگرم کنیم
می تونیم اشکال مختلفی رو به همراه کودکان درست کنیم که بسیاربرایشان لذت بخش خواهد بود .اشکال حیوانات مختلف ،آدمک و….. ما در اینجا تعدادی از این کاردستی ها که با ظروف یکبار مصرف درست شده رو جمع آوری کردیم تا به شما در ساخت این کاردستی ها کمک کنیم .

کاردستی با ظروف یکبار مصرف

برای ساخت این کاردستی یک بشقاب یکبار مصرف را از وسط نصف می کنیم و دو طرف را به هم می چسبانیم واز مقوا های رنگی برای تاج ونوک خروس استفاده می کنیم واگر چشم متحرک در دسترستان هست می توانید برای چشم استفاده کنید واگر ندارید می توانید با یک ماژیک برای این خروس زیبا چشم بکشید .

برای اتصال بشقاب یکبار مصرف به هم می توانید از منگنه استفاده کنید .

کاردستی با ظروف یکبار مصرف

کاردستی لاک پشت در تصویر بالا را هم می توانید با یک بشقاب یکبارمصرف بسازید.وروی بشقاب می توانید از کاغذ کشی سبز استفاده کنید.

سر وقسمت پای لاک پشت را روی مقوا بکشید ودور بری کنید ودر قسمت زیر بشقاب بچسبانید

اگر کاغذ کشی ندارید از خورده های کاغذ رنگی سبز برای روی بدن لاک پشت استفاده کنید .کاغذ رنگی سبز را در اختیار کودک قرار دهید تا خودش با دست آنها را خورد کند اینکار باعث تقویت مهارت های دستی کودک هم خواهد شد وسپس از او بخواهید که روی بشقاب بچسباند . 

اگر می خواهید کاردستی با وسایل دور ریختنی بیشتری ببینید می توانید در لینک های زیر مشاهده بفرمائید.

⇐کاردستی با بطری آب معدنی 
⇐کاردستی با سی دی
⇐کاردستی با لوله دستمال کاغذی 
⇐کاردستی با چوب بستنی
⇐کاردستی با جعبه مقوایی

 

تصاویر این سایت را ببینید :HELLOWONDERFUL